Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Altijd al nieuwsgierig naar Magie geweest? Het Onverklaarbarie en mysteries? Betreed hier de wereld van Harry Potter, maar dan wel op jou manier
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Professor Anderling! Kan u me helpen?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Layla

Layla


Aantal berichten : 27
Punten : 4953
Registratiedatum : 09-11-10

Hogwarts
Afdeling: Ravenklauw
Leeftijd: 12 jaar
Partner: geen

Professor Anderling! Kan u me helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Professor Anderling! Kan u me helpen?   Professor Anderling! Kan u me helpen? Icon_minitime1di nov 30, 2010 9:12 pm

Layla liep door de gangen, naar de kamer van professor Anderling, als het goed was was er geen les. Layla stond even stil, bij de deur. Zal de professor haar willen helpen? Maar toch klopte Layla op de deur. Layla wou de hulp van Anderling vragen, voor faunaat worden, want Layla weet zeker dat ze er een is. Ze had het goed doorgelezen. Even wou ze weer weg gaan, maar toen er voetstappen klonken. Bleef Layla, kwam ze er aan? Layla hoorde niet waar het vandaan kwam, opnieuw klopte ze aan. "Professor?'' vroeg ze. ''Ik heb hulp nodig"' zei ze, ''U bent toch een Faunaat?'' vroeg ze, ''Ik ook, maar ik weet niet hoe ik verander'' vervolgde ze, ''Kunt u helpen?"' Layla wachtte af. Misschien was ze er helemaal niet, Layla deed zachtjes de deur open, e keek rond.






(sorry voor korte post) (alleen Professor Anderling en Layla ook mee doen? Pb-uil me)
Terug naar boven Ga naar beneden
Minerva Anderling

Minerva Anderling


Aantal berichten : 7
Punten : 4900
Registratiedatum : 28-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Plastic bubbles Dáah.

Hogwarts
Afdeling: Griffoendor
Leeftijd: 70 years.
Partner: -

Professor Anderling! Kan u me helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Professor Anderling! Kan u me helpen?   Professor Anderling! Kan u me helpen? Icon_minitime1di nov 30, 2010 11:03 pm

Minerva zat rustig in haar klaslokaal wat papieren op te ruimen, toen ze plotseling geklop op de deur hoorde. Ze legde de stapel papieren op het hoekje van het bureau en liep zonder twijfel naar de deur. Ze deed de deur op een kiertje en keek er even langsheen, toen ze Layla zag staan. Ze had haar weleens eerder lesgegeven, en het was een goede leerlinge, dus ze vroeg zich af wat het meisje hier kwam doen. Met een beleefde glimlach ging ze voor haar staan en sloot de deur. "Professor?" zei het meisje, Minerva keek haar vragend aan toen Layla al meteen verder sprak. "Ik heb hulp nodig." Minerva zette even haar handen in haar zij en glimlachte nog steeds, een beetje nieuwsgierigheid ontstond. Wat zou ze willen? Er zou toch niets ergs aan de hand zijn? "U bent toch een Faunaat?'' begon Layla. ''Ik ook, maar ik weet niet hoe ik verander. Kunt u helpen?" legde ze uit. Minerva dacht even na, een faunaat? Wist ze het zeker? Het kwam erg weinig voor, en het was ook moeilijk om het te ontdekken, vooral in wélk dier je kunt veranderen. Ze haalde even diep adem en bekeek Layla een keer goed. Tsja, het zou best kunnen. "Layla was het, toch?" zei ze met een glimlach. Ze opende de deur en wees naar een plekje in het lokaal. "Ga maar even zitten, dan praten we verder," zei ze met een strak gezicht, maar er viel vanaf te lezen dat ze goed te vertrouwen was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Aantal berichten : 27
Punten : 4953
Registratiedatum : 09-11-10

Hogwarts
Afdeling: Ravenklauw
Leeftijd: 12 jaar
Partner: geen

Professor Anderling! Kan u me helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Professor Anderling! Kan u me helpen?   Professor Anderling! Kan u me helpen? Icon_minitime1vr dec 03, 2010 8:13 pm

Layla keek even verlegen naar Anderling, en ging zitten. "Ik weet het zeker,'' zei ze. Het boek had ze goed door gelezen, ''Ik weet het uit een boek,'' zei Layla. Even keek ze naar beneden, haar voeten schoven over de grond, '' Is het moeilijk om voor het eerst in een Faunaat te veranderen?'' vroeg ze, aan de professor. ''Hoe was het voor U?'' Vroeg ze. Layla schrok even, misschien was dat te brutaal. ''Ikke.. ben een volgens mij een Lynx.'' zei Layla. Haar ogen dwaalde even af, naar de spullen die op planken stonden. Kooien, met wat dieren er in. Layla,s ogen bleven even rusten, op een groene rat. Die opeens rood werd, Layla keek er verbaast na, ze was nog steeds niet gewent aan tovernarij en zo. De rat keek ook even naar haar, en veranderen in de kleuren om zich heen. Layla lachte naar het beest, al had ze de neiging om het te doden. Zal dat iets te maken hebben met Faunaat zijn? ''Professor? Kun je jagen als Faunaat?'' een rare vraag was dat. Maar Layla vroeg het toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Professor Anderling! Kan u me helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Professor Anderling! Kan u me helpen?   Professor Anderling! Kan u me helpen? Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Professor Anderling! Kan u me helpen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Zweinstein :: Klassen-
Ga naar: