Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Altijd al nieuwsgierig naar Magie geweest? Het Onverklaarbarie en mysteries? Betreed hier de wereld van Harry Potter, maar dan wel op jou manier
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Search for peace

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 9
Punten : 4836
Registratiedatum : 17-01-11

Hogwarts
Afdeling: Griffoendor
Leeftijd: 15
Partner: Try if you dare...

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1ma jan 17, 2011 7:17 pm

Lilly was hier al een paar dagen. Opgesloten tussen de 4 muren van de school. Het waren zware dagen geweest. Ze was een paar keer de weg kwijt geraakt, maar om hulp vragen deed ze niet. Ze redden het prima in haar ééntje vond ze zelf. Natuurlijk was dit niet waar, ze verlangende naar een gesprek. Op haar oude school deed ze niet anders. Maar hier? Ze was gewoon een nieuweling. Niemand wou daar maar mee praten, er waren wel meer nieuwelingen. Maar zij was anders dan de rest. Geen van de leerlingen zou zeggen, ''Hé laat ik eens met dat meisje praten...'' Zo iets deed je toch niet. Je moet ze laten lijden in de eenzaamheid, tot er iemand zo stom was om tegen die gene te praten. Zelf was Lilly niet dapper genoeg omdat te doen, ze was bang dat ze afgewezen werd. Of uitgelachen omdat ze er anders uitzag. Ze haten zulke kinderen diep van binnen. Maar hield altijd wijs haar mond dicht. Je wist maar nooit of die gene het bij één keer pesten liet zitten. Dan werd je een jaar lang gepest tot ze een ander doelwit hadden. Schoollife is a nightmare hield ze zich zelf voor. Ze werd nagekeken door een paar meiden die voorbij liepen. De studenten lachtten. Lachte ze haar uit? Ja dat zal vast wel. Ze had geen blond haar, geen bergen make-up op haar smoel en geen dure kleding/tassen. Ze had wel geld daarvoor heus. Haar moeder wou zelfs dat ze zich zo zou kleden maar dat deed ze niet. Terwijl ze om zich heen keek stopte ze haar dropdead ketting in haar mond. Waar was ze eigelijk? Even stond ze stil en keek ze achterzich, de school was allang uitzicht verdwenen. Hoe ver had ze wel niet gelopen? Met een diepe zucht keek ze omzich heen. Er was hier geen bordje met ''Je moet die kant op om naar wat rust te zoeken''. Zze liet haar zwarte rugtas van haar rug afglijden en begon te zoeken naar haar ipod. Eenmaal gevonden deed ze de oortjes in en zetten hem aan. Het liedje Circles van All Time Low sprong metteen aan. Met een goedkeurende grijns stopte ze haar ipod in haar zak. Ze ritste haar rugzak dicht en hees hem weer op haar rug. Ze hield van zulke nummers, al was het niet haar gewenden ruige muziek het was een mooi nummer. Ze gaf geen aandacht meer aan het feit dat ze niet wist waar ze heen moest. Ze zong met het refrein mee terwijl ze een zandpadje afliep. Ze liep een grasveld op, omdat dit buiten zweinstein was deed haar ipod het wel, want een leven zonder muziek was een hel voor Lilly. Ze keek het gras veld over, een brede glimlach sierde haar gezicht. Ze voetbalde vaak op de grasvelden met haar broers. Levi. Een glimlach speelde op haar gezicht toen ze aan hem terug dacht. Soms was hij zo geniaal. Nouja niet van het woord dat hij slim was, maar hij was gewoon zo leuk om naar de kijken. Vooral als hij weer eens zijn gaytrekjes had. Hij kon het goed na spelen. In Italië wou hij heel erg graag leren surfen, wat dus totaal mislukte zelfs op het land lukte het hem niet om op zijn plank te blijven staan. Of het kwam dat Lilly hem altijd bekogelde met iets. Soms totaal perongeluk maar soms ook niet. Ze zuchtte van verlangen. Het waren mooie tijden. Maar nu moest ze het opnieuw allemaal zelf doen. Nieuwe vrienden maken, goede cijfers halen zodat ze het semester niet over hoefde te doen. Rustig zetten ze een paar stappen het grasveld op.
Terug naar boven Ga naar beneden
patty park

patty park


Aantal berichten : 21
Punten : 4858
Registratiedatum : 09-01-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy

Hogwarts
Afdeling: Zwadderich
Leeftijd: 18
Partner: draco

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1ma jan 17, 2011 7:53 pm

patty:zo zo een nieuweling in ons midden!
ah en kijk ook nog een griffie en lachte vals
ik ben patty park de beste leerlingen van zwadderich !
ah ik hoorde dat je wel slim bent toch niet zon slimmerd als dat modderbloedje!
ik hoorde dat je werdt uitgelachen door een mede leerling van me is maar goed ook
wand sorry hoor maar je ziet er niet uit!
en zwaaide met haar mooie zwarte haren in het rond kijk dat is teminste stijl hahaha
en liep lachend verder en leunde een stukje verder op tegen een boom
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 9
Punten : 4836
Registratiedatum : 17-01-11

Hogwarts
Afdeling: Griffoendor
Leeftijd: 15
Partner: Try if you dare...

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1ma jan 17, 2011 10:25 pm

Lilly trok haar wenkbrouw op, wie dacht dat wijf wel niet dat ze was? Soort van je bent een zwadderaar als je zo dom doet. Lilly lachtte schamper en schudde haar hoofd. We waren het niet waard. Alsof ze zou gaan huilen ofzo? ''Ik weet niet uit welk tijdperk jij komt maar mijn oma kleed zich nog beter, juffie-kijk-mij-eens-hier-stoer-tegen-een-boom-staan'' zei ze met een knipoog naar patty. Het kon haar niets schelen al was ze de koningin, ze liet niet over zich heen lopen. Ja ze had een hekel aan pesterije maar ze kwam wel voor zich zelf op. Ze snoof, alsof zij er lekker bij loop wil ze zeggen, in grootmoeders tijd dacht ze in zichzelf. Ze haalde haar schouders op, ''Achja ze hoeven niet allemaal jou smaak te hebben, zo het leven er nogal teurig en ouderwets uit zien.'' zei ze liefjes. Lilly kon je niet zo heel snel kwetsen door een paar opmerkingen naar haar hoofd te slingeren want dat deed ze gewoon terug.

((OOC: Een tipje als je personage iets zegt plaats het dan tussen ".." dat is gemakkelijker voor andere Wink ))
Terug naar boven Ga naar beneden
patty park

patty park


Aantal berichten : 21
Punten : 4858
Registratiedatum : 09-01-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy

Hogwarts
Afdeling: Zwadderich
Leeftijd: 18
Partner: draco

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1di jan 18, 2011 5:23 pm

patty:ik ben teminste iemand
ik ben inderdaad van zwadderich
ik kleed me teminste nog goed als je jou ziet lacht iedereen je uit ?
en knipoog niet naar me schreeuwde de van de boom uit naar lilly
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 9
Punten : 4836
Registratiedatum : 17-01-11

Hogwarts
Afdeling: Griffoendor
Leeftijd: 15
Partner: Try if you dare...

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1di jan 18, 2011 5:32 pm

Lilly trok enkel haar wenkbrouw op. Die patty kon haar eigelijk niets schelen, ze gedroeg zich echter als een klein kind. En daarbij een schooluniform in het weekend, erg zielig. Alsof ze zich niet kon vertonen in normale kleding. ''O nee hoor, niet iedereen. Alleen de zielige mensen lachen me uit,'' zei ze rustig. ''En ik denk dat jij bij die zielige mensen hoor, want wie heb jij nou?'' ''En wie zou jij dan moeten zijn? waarom ben jij beter? Alleen omdat ze bij zwadderich hoor, Ha laat me niet lachen.'' zei ze sarcaistisch. Ze keek om zich heen en vervolgens weer naar de boom. Haar lange zwarte haren wapperde in de wind terwijl ze het zielige zwadderaartje aan keek. Wie dacht dat wijf wel niet dat ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
patty park

patty park


Aantal berichten : 21
Punten : 4858
Registratiedatum : 09-01-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy

Hogwarts
Afdeling: Zwadderich
Leeftijd: 18
Partner: draco

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1di jan 18, 2011 8:43 pm

off: sorry meid maar ik ben speel patty park overal
ik speel gewoon men personage dus logiche dat ik in zwadderich zit ik zeg dit omdat je zei:
(waarom ben jij beter? Alleen omdat ze bij zwadderich hoor)
on:

ik heb teminste de knapste jonge van zweinstein achter me aan lopen(draco) wat zit je nou te kijken en liep vervolgens weg van de boom richting zweinstein
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 9
Punten : 4836
Registratiedatum : 17-01-11

Hogwarts
Afdeling: Griffoendor
Leeftijd: 15
Partner: Try if you dare...

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1di jan 18, 2011 9:30 pm

Lilith lachtte luid. ''Nou droom je dat, want volgens mij ziet draco jou echt niet zitten.'' zei ze lachend. Eigelijk vond ze dit gesprek best wel humor, aangezien die meid het gewoon niet waard was. En aangezien ze ze opmerkingen maakte die Lilith niets deden aangezien ze genoeg weerwoorden had. Dat meisje was niet zo groot als ze zich voor deed, ze was eerder zielig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet Snape

Scarlet Snape


Aantal berichten : 26
Punten : 4861
Registratiedatum : 09-01-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : West-Vlaanderen, België

Hogwarts
Afdeling:
Leeftijd:
Partner:

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1za jan 22, 2011 8:17 pm

Scarlet liep het bordes af en werd eindelijk eens met rustgelaten door de anderen, zodat ze vrij was om te doen wat ze wou. Ze was van plan geweest om bij Hagrid langs te gaan, maar op haar weg naar hem, had ze enkele woorden opgevangen en omgekeken. Patty Park had nog maar eens iemand uitgekozen om tegen te gaan schreeuwen, maar ze moest onwillekeurig glimlachen toen ze zag dat die griffoendorse zich hevig kon verweren. Ze hees haar tas wat hoger op haar schouder en nam haar notitieboekje eruit. Ze ging in het gras zitten, niet ver van Patty en Lilith vandaan en begon een lied te schrijven over de situatie dat zich afspeelde voor haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
patty park

patty park


Aantal berichten : 21
Punten : 4858
Registratiedatum : 09-01-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : villa malfoy

Hogwarts
Afdeling: Zwadderich
Leeftijd: 18
Partner: draco

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1zo jan 23, 2011 12:45 pm

patty:ze had geen zin meer om tegen de boom aan te leuenen dus liep ik wat verder het grasveld in en zag plots scarlet iets uit haar tas halen? wat doe je ? en waarom lach je? er valt niets te lachen,het was duidelijk dat ik chagerijnig was,je vindt schrijfen van liedjes leuk he? weet je wat ik wil wel ff doorgaan hoor met uitdagen van dat griffoendoortje ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 9
Punten : 4836
Registratiedatum : 17-01-11

Hogwarts
Afdeling: Griffoendor
Leeftijd: 15
Partner: Try if you dare...

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1do feb 03, 2011 9:16 pm

Lilith schudde grijnzend haar hoofd. Het kon haar niet schelen of ze een zwaderaar was. Dat kind vond ze gewoon zielig. Want ook al zou Patty haar uitschelden of wat dan ook, Lilith kon er tegen. Ze trok zich helemaal niets van dat meisje aan. Ze was het gewoon niet waard. Patty had blijkbaar een ander slachtoffer uit gekozen. ''Laat haar met rust, patty prak...'' zei ze rustig. ''Je kan me uitdagen wat je wil, je bereikt er niets mee...'' zei ze rustig. Lilith stond sterk in haar schoenen en keek naar het meisje bij de boom die daat zat te schrijven. Ze glimlachtte naar haar en keek daarna even naar de lucht maar hield Patty sterk in de gaten.

(( OOC: Patty, Lilith staat gewoon sterk in haar schoenen en dat jou persoange nou van de film is hoeft Lilith dus niet bang te zijn. En ookal is je personage van de film. Het betekend niet dat alles hier ook klopt... aangezien we in het 4de jaar zitten... ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet Snape

Scarlet Snape


Aantal berichten : 26
Punten : 4861
Registratiedatum : 09-01-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : West-Vlaanderen, België

Hogwarts
Afdeling:
Leeftijd:
Partner:

Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1do feb 03, 2011 11:37 pm

Scarlet had haar vrijetijdskleding aan, dus het meisje kon niet zien dat ze in Zwaderrich zat en helemaal geen gevaar liep om gepest te worden door andere zwads, althans toch niet voorlopig. "Ik schrijf omdat ik dat wil en je moet zelf weten of je nog verder de pestkop wilt uithangen of niet." zei ze kalm en keek naar het Griffoendorse meisje dat erbij was komen staan. Ze glimlachte vriendelijk terug naar Lilith. "Je hebt een leuk karakter..." zei ze toen tegen het meisje en straalde even. Het was fijn om iemand te zien met zo'n strijdlust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Search for peace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Search for peace   Search for peace Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Search for peace
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Zweinsteins buitenterein :: Grasveld-
Ga naar: