Aantal berichten : 48 Punten : 5186 Registratiedatum : 07-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Daar! *Wijst naar een doos*
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 16 Jaar Partner: -
Onderwerp: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD zo nov 07, 2010 11:07 pm
Hayz people ^.^
Ik heb geen idee of de mensen die dit forum op de been hebben gebracht enig vertrouwen met Actieforum hebben. Anders heb ik hier een paar tips:
~ Reclame
Zeer irritant die reclame, maar je kan hem 'uitzetten' waardoor je pagina sneller laad. Dit doe je zo: Beheerderspaneel - algemeen - forum(configuratie) - Activate ads - gast aanklikken.
~ First Message Remind Ik weet de werkelijke titel niet meer, maar je snapt wel wat ik bedoel, hopelijk XD
Dit kan je uitzetten door: Beheerderspaneel - Algemeen - Messages and Emails - Configuratie - Always show the first post in the topics - Nee
~ Quick Replay Ik weet niet of deze er al in staat, maar goed.
Quick Replay is, zoals de naam al zegt, een makkelijke manier om te reageren. Dit zet je aan door: Beheerderspaneel - Algemeen - Messages and Emails - Configuratie - Allow Quick Replay - Ja
~ Profiel veranderen Weet niet of jullie dit willen, maar misschien wel prettiger.
Zo als jullie misschien hebben gemerkt, zijn de profielen op dit forum anders dan die op Ws of zo. Dit kan je veranderen door:
~ Moderators Weghalen Dit klinkt heel hard, maar dat is het niet xD
Nu zien jullie bij elk gebied dat eronder staat; Moderator: Moderator. Dit ziet er niet uit, vind ik dan. En als jullie dat ook vinden, kan je het hier mee weghalen: Beheerderspaneel - Display - Index Pagina - Structure and hierarchy - Display forum moderators - Nee
---
Als ik meer tips heb zal ik ze er in dit topic bij zetten
Mvg, Quinty.
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5413 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD zo nov 07, 2010 11:20 pm
Je bent een schat *geeft smakzoen* Naar de meeste van die dingen hebben we ons rót gezocht! *geeft een extra knuffel* Ik zal Perkie er morgen op wijzen :3
Draco Malfoy
Aantal berichten : 48 Punten : 5186 Registratiedatum : 07-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Daar! *Wijst naar een doos*
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD zo nov 07, 2010 11:21 pm
Ik heb het onzin-topic door gelezen, daardoor kwam ik erachter dat jullie nog niet zo vaardig waren met Actieforum xD
Ik probeer alleen maar te helpen ^.^
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5413 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD zo nov 07, 2010 11:22 pm
Hahaha, ja dat onzin topic word gelijk weer vol gespamt :3. Maar inderdaad, dit is onze eerste eigengemaakte site, dus zijn nog niet zo heel bekend met Actieforum. Maar heel erg bedankt!
Draco Malfoy
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD zo nov 07, 2010 11:23 pm
Ik heb nog een paar dingen gezien die zouden kunnen worden veranderd Is dat een logische zin? Dus ik zal, morgen waarschijnlijk, de begin post veranderen
Hogwarts Afdeling: Leeftijd: Iets van 100? Partner: x
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD ma nov 08, 2010 8:30 pm
Dankje, uit de grond van mijn hart (:
Draco Malfoy
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD ma nov 08, 2010 8:57 pm
Niets te danken ^.^ Morgen zal ik kijken of ik nog wat verbeter punten kan vinden
Draco Malfoy
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD ma nov 08, 2010 9:55 pm
~ Eigen afdelingen
Zoals ik al eerder had gemerkt kan iedereen hier alle afdelingen zijn. Natuurlijk is het niet leuk als de Griffies alles van de Zwadjes kunnen zien. Dus dan dacht ik eraan om dit in te voegen:
Elke afdeling een apart subforum waar de andere leerlingen niet bij kunnen, behalve de mod/admins enzo.
Om wat duidelijker te zijn, zou ik dit instellen:
Beheerderspaneel - Gebruikers & Groepen - Groepsbeheer - Voor elke afdeling een eigen groep aanmaken. ZET DEZE OP HIDDEN GROEP, DAN KAN JE ZE NIET ZIEN!
Daarna doe je: Beheerderspaneel - Algemeen - Categories and forums - Bij elke afdeling klik je op het moertje [] - Permissions - Dan klik je op de bijbehorende groep.
Als je dit hebt ingesteld, kan alleen die groep de afdeling zien, en kan dus niemand de ideeën afpakken
O ja. Stel dan meteen een soort van Mod in, die de groepen onderhoud, de zogeheten Goepsmod. Anders kan je niet in de groep komen. Als jullie me nog snappen xD
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD ma nov 08, 2010 9:56 pm
O.O AHÁ, dus zo moet dan. Wordt gefixt ^.^ Dankje, nogmaals :') volgens mij ga ik nog zo'n triljoen keer dankje tegen je zeggen xd hopelijk wordt je d'r niet ziek van ^.^
Draco Malfoy
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD ma nov 08, 2010 11:34 pm
Nee, hoor. Ik vind het leuk om mensen te helpen ^.^ Ik had ooit zelf een HP forum onder mijn naam staan, dus ik weet ongeveer wat ik kan verwachten xD
--
~ Indeling leerlingen
Mooi zo, elke afdeling heeft een eigen groep + subforum. Nu is er enkel nog 1 probleempje. Hoe gaan we de leerlingen indelen?
Geen probleem. Zo als we al weten is het voorstellen verplicht. Hierbij kan je stellen dat je een bepaalt lijstje:
Code:
[u]Naam:[/u] *Real Life naam* [u]Leeftijd:[/u] *Real Life leeftijd* [u]Voorkeur afdelingen:[/u] *Kiezen uit: 2* [u]Waarom deze afdelingen:[/u] *Uitleggen waarom!*
Te laten invullen. [Daarom heen mag je natuurlijk nog je eigen fantasie erop los laten, maar dit moet erin staan]
Zodra dit is gebeurd kan de Admin kijken in welke afdeling je thuishoort, en je in de desbetreffende groep stoppen. O ja, geef dit dan wel aan in het topic, dan weet diegene ook meteen in welke groep je zit
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD di nov 09, 2010 4:46 pm
Hm, dus dan deel ik de leerlingen in? Het is nu zeg maar zo dat je gewoon 't karakter met des betreffende afdeling helemaal zelf kiest. Dus je beslist lekker zelf of'ie nou bij griffoendor komt of bij Ravenklauw .. Maar ik ga het er even met Hagrid over hebben :') Misschien is het wel een leuk idee ^.^
Draco Malfoy
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD di nov 09, 2010 5:25 pm
Ach, zo deed ik het zelf op mijn eigen HP Forum dus ik stelde het gewoon voor xD Je mag zelf weten of je het gebruikt of niet.
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD di nov 09, 2010 5:28 pm
Waarom heeft u uw eigen site niet doorgezet? Je kan namelijk wel gemakkelijk heel die site in elkaar knutselen enzo ö Kruist nu vingers en hoopt dat ze 't niet gaat doen, want dan loopt mijn site wss dood :') nieuwsgierig o.o foute nieuwsgierigheid.. niet goed voor me :')
Draco Malfoy
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD di nov 09, 2010 5:32 pm
Omdat mijn site al dood was voordat ik hem begon Ik heb hem toen opgeruimd en opnieuw reclame gemaakt, maar dat werkte ook niet echt --'
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [Idee] Nee, eigenlijk alleen tips xD