Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 12 (1ste jaars) Partner: The heart was made to be broken.
Onderwerp: Meer gebieden ma nov 08, 2010 7:31 pm
Heeyz, ik vroeg me iets af dus maak ik even dit topic ^^
Komen er nog meer gebieden? Zoals de kerkers enzovoorts xD Komen er trouwens ok nog dreuzelplaatsen enzo?
Danku =D
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5416 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Onderwerp: Re: Meer gebieden ma nov 08, 2010 7:47 pm
De kerkers zijn inclusief bij het onderdeel "Klassen". Dus als er een les word gegeven daar zal dat duidelijk vermeld worden in de topic naam . Het idee over de dreuzelplaatsen is misschien wel leuk, maar het onderwerp is voornamelijk Hogwarts. Dus ik weet niet of dat idee wordt doorgezet, ik zal Perkamentus spreken hierover .
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 12 (1ste jaars) Partner: The heart was made to be broken.
Onderwerp: Re: Meer gebieden ma nov 08, 2010 7:52 pm
Het is wel leuk want er staat partner: Als je later van school af bent dan kan je gewoon door RPG'en als je geen leraar ofzo wilt worden ^^ Dan kan je een winkel nemen in de wegisweg maar dan kan je ook gewoon een normaal dreuzelhuis nemen zoals sommige tovenaar hadden. =D En dan komen er kinderen en die gaan weer naar Zweinstein enzovoorts
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5416 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Onderwerp: Re: Meer gebieden ma nov 08, 2010 7:54 pm
Haha, je hebt je idee blijkbaar geheel uitgedacht ;D. Leuk te horen dat je zo meedenkt! Ik kan alleen niet dit soort dingen zelf bepalen, dus zal Perkie morgen even op haar schouder tikken .
Onderwerp: Re: Meer gebieden ma nov 08, 2010 8:07 pm
Tja wat wil je als je de boeken meer dan 2x hebt gelezen xD (Ja ik verveel me 's avonds en ik heb alle boeken dus ga ik ze lezen als het al weer een tijd geleden geweest xD)
Nog een vraagje: Hoe gaan de lessen? Gewoon ''docent'' maakt topic aan enzo xD Komt er ook een toverschooltoernooi? Man ik stel te veel vragen T_T
Edit: Ie ie ie!!! Kunnen volwassen mensen zoals de orde van de feniks ook in deze rpg en komt er nog een ministerie voor toverkunst? =D
Voelt zich lastig en een Harry potter nerd
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Meer gebieden ma nov 08, 2010 8:21 pm
Hahhaa, ik ken dat hoor. Heb ze allemaal ook héél vaak gelezen :3
Waarschijnlijk wel. We hebben tot nu toe alleen maar Sneep als leraar, en ik denk dat zelfs de Zwadderaars depri zullen worden als alle lessen van hem worden gegeven... hoewel misschien ook niet. Noop, toverschooltoernooi gaan we niet doen, hoewel het onderwerp zich wel in jaar 4 afspeeld hebben we ervoor gekozen het niet te doen.
Ik zal je laatste vraag even met Perkie bespreken . Haha, maakt niet uit! Daar ben ik voor, toch ;D. Nerds zijn coowl, *kijkt streng*
Hogwarts Afdeling: Leeftijd: Iets van 100? Partner: x
Onderwerp: Re: Meer gebieden ma nov 08, 2010 8:27 pm
De lessen - de Docent van des betreffend vak maakt een topic aan. (:
Orde vd Feniks - Natuurlijk, deze kunnen ook gerpgt worden ! Ministerie van Toverkunst ~ Er komt binnenkort een kopje van.
Dreuzel plaatsen - Ik ben er zelf niet zo voor, zal het er met Hagrid nog een keer over hebben. We kijken hier nog eventjes naar.
Kerkers - Op zich kan er ook wel een kopje voor komen? Ik zat er al aan te denken.. Misschien als het moet onder gangen, Ook nog even met Hagrid over babbelen (:
Haha je bent gelukkig niet de enige HP fan hier ^.^ ! En mee denken mag natuurlijk altijd, waardeer je vragen zelfs ! Wees dus niet bang om ze te stellen ! (:
Onderwerp: Re: Meer gebieden ma nov 08, 2010 9:11 pm
De kerkers zijn eigenlijk de ''trappen'' voor de zwadderaars. Want in de kerkers is hun leerlingenkamer. Griffoendor en Ravenklauw moeten via de trappen. Snap je?
Hogwarts Afdeling: Leeftijd: Iets van 100? Partner: x
Onderwerp: Re: Meer gebieden ma nov 08, 2010 9:18 pm
Minou. schreef:
De kerkers zijn eigenlijk de ''trappen'' voor de zwadderaars. Want in de kerkers is hun leerlingenkamer. Griffoendor en Ravenklauw moeten via de trappen. Snap je?
De toegang bedoel je? Volgens mij zijn er heel wat meer kerkers dan enkel de gang richting de leerlingenkamer van de Zwadderaars en de gang richting de kamer van Sneep en het leslokaal van Sneep. (: