Hogwarts Afdeling: Leeftijd: Iets van 100? Partner: x
Onderwerp: het Kerstbal. ma nov 08, 2010 9:15 pm
Maar natuurlijk, bij boek vier hoort het ! Daarom komt er dan ook een groot topic waar iedereen in welkom is en we te samen kertmis zullen vieren !
We moeten nog even precies kijken hoe en wat we precies in het topic zullen gaan doen, maar dat er een Gala komt is alvast zeker (: ! Iedereen zo mooi mogelijk in Galagewaad of jurk De huiselfen zullen hun handen volhebben aan al het eten, de geesten met het eh,.. nikse, Foppe met het verpesten van de feeststemming en de leraren met het in toom houden zodat het feest niet te veel uit de hand zou lopen. En niet te vergeten, de The weird Sisters die voor de muziek zullen zorgen ^.^
De datum is nog in overleg, we proberen natuurlijk een dag te kiezen waarbij zoveel mogelijk mensen kunnen komen. Ergens in januari? December is sowieso nog te druk. Jullie worden op de hoogte gehouden!
Mensen nog leuke ideeën voor extra's? PM Perkamentus of Hagrid.
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 12 (1ste jaars) Partner: The heart was made to be broken.
Onderwerp: Re: het Kerstbal. ma nov 08, 2010 9:38 pm
Misschien even ontopic: Misschien toernooien binnen zweinstein. Zeg maar als afwisseling? Dan moeten de afdelingen hun eigen leerling nomineren en dan nemen ze het tegen elkaar op in opdrachten ofzo. Degene die wint verdiend zoveel afdelingspunten voor hun afdeling xD
Minou.. En jurk.. Dat moet lukken xD Je hoeft toch niet perse een date he D:
Draco Malfoy
Aantal berichten : 48 Punten : 5186 Registratiedatum : 07-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Daar! *Wijst naar een doos*
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 16 Jaar Partner: -
Onderwerp: Re: het Kerstbal. ma nov 08, 2010 9:40 pm
Dat lijkt me inderdaad wel leuk ja. Trouwens, hoe word het hier gedaan met de afdelingspunten o.O
Severus Sneep
Aantal berichten : 32 Punten : 5170 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Voederbak van Pluisje
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 38.. dat is ie echt Ö Partner: ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie*
Onderwerp: Re: het Kerstbal. ma nov 08, 2010 9:47 pm
Mhe? *leest topic door* -_o Ik wil u er vriendelijk op attent maken dat ik nog steeds kan meelezen.. o_o Zou wel wat zijn though :3
In ieder geval een leutig idee! Januari vind ik best, al weet ik niet of ik het rond die periode druk met school heb.
Onderwerp: Re: het Kerstbal. di nov 09, 2010 5:03 pm
@Minou. Ehw, ja. Nog niet echt overna gedacht. Nog zoiets waarover ik wel even met Hagrid ga babbelen. & Afdelingspunten?.. Daar doen we niet aan >.< Misschien later als er wat meer leden zijn en 't allemaal een beetje loopt (: Geld eigenlijk ook voor 't idee over die toernooien.
Hogwarts Afdeling: Ravenklauw Leeftijd: 15 [3e jaars] Partner: Past, present and future hasn't made me fall in love yet.
Onderwerp: Re: het Kerstbal. vr nov 19, 2010 8:07 pm
Vet gaaf, ik heb er nu al zin in =D De datum maakt mij niet zoveel uit. Kragel is gewoon da Bomb, maakt niet uit welke vieze kleertjes hij aan heeft :'D Hehe, dan gaat Cho met hem als date naar het bal :'D niet dus
Hermelien
Aantal berichten : 35 Punten : 5173 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : In de reflectie van jouw bril.
Hogwarts Afdeling: Ravenklauw Leeftijd: 15 [3e jaars] Partner: Past, present and future hasn't made me fall in love yet.
Onderwerp: Re: het Kerstbal. za nov 20, 2010 9:29 pm
Oeh en dan ga ik een plaatje opzoeken van Cho op het Yule Bal. Maarreh, mag ik een beetje de 'indeling' maken? De planning zeg maar, wat ze allemaal gaan doen. Dan zorg ik natuurlijk wel dat iedereen genoeg vrijheid heeft voor lange posts, maar gewoon wanneer ze kunnen dansen en de opening enz. Dat lijkt me echt zoow leuk =D Dat Cho het zogenaamd organiseert, met Perkie en de leraren. Hagrid lijkt me niet bepaald het type om te verlangen naar een kerstbal :'D
Hogwarts Afdeling: Huffelpuf Leeftijd: 16 Partner: You can't hurry love..
Onderwerp: Re: het Kerstbal. zo nov 21, 2010 11:58 am
Ja, daar zal hij voorzichtig in moeten zijn :') Hehe, dan slaat hij iedereen perongeluk met zijn stok. Nah, hij zoekt wel een rustig plekje op. Waarschijnlijk gaat hij niet veel dansen, meer praten enzo. :'D
Onderwerp: Re: het Kerstbal. zo nov 21, 2010 1:34 pm
Ladies, zullen we dit topic wel een beetje to the point houden? kletsen doe je maar in 't onzin topic :'D Geld ook voor jou Donna, .. Ook voor jou, kragel ook voor de andere, andere o.o
Maar Cho/Owen :') het duurt nog even voordat het Kerstgala komt, sowieso hopen we ten eerste ook nog op wat meer leden. We zien nog wel even hoe het loopt, en wat we precies gaan doen. (: