Onderwerp: BOOOOH!! *AAAAAAAAAAARGH* Muwhahah wo nov 10, 2010 10:08 am
Hello poepels Tja, iets beters als titel kon ik niet verzinnen om 9u 's morgens.
Laat ik 'ns even vertellen wie ik ben, wat ik doe en wat m'n intresses zijn!
Mijn naam is Tessa & ik ben woonachtig in het ge-wel-di-geAhum, *kuch* Limburg. Zo ergens in 'n dorpje tussen Weert & Roermond. Gelukkig kan ik mijzelf half Brabander noemen, want mijn Familie is eigenlijk geheel woonachtig in het GE-NI-A-LE BRABANT. Ik ben nu 15 jaar oud & wordt op 29 april weer 'n jaar ouder. Het is toch wat, dat ouder worden. Ik voel het iedere minuut.. xd Momenteel zit ik op 4VWO met het profiel N&G+natuurkunde+Filosofie+Duits. Ja, nu ga je je afvragen: WAAROM HEEFT DIE DOOS 2 EXTRA VAKKEN? Nou, dat is dus omdat ik anders niet naar het Atheneum kan, mocht ik dat willen..
Ofcourse heb ik hobby's & intresses enzo. En dat zijn paardrijden&saxofoon spelen. Al ga ik met die laatste na dit kalenderjaar stoppen. De motivatie is 'n beetje weg.. xd Ik hou van The Vampire Diaries ; Twilight & Harry Potter. Geniale Genialiteit, zoals ik dat altijd noem. Gweldig gewoon. Meer hoef ik daar niet over te zeggen.
Als er hier ook mesnen zijn die op Hetpaardenspel zitten of op DreamHorses, dan laat ik diegene vast weten dat ik daar ook actief op ben! op HPS als Sichuan & op DH als heel veel figuurtjes xd. O.a. Mýsla,Skeith,Segué,Arwen,Sauron,Sadira.. etc.
Eens even denken. Oja, ik heb 'n eigen pony! Giel genaamd. Die drol is nu 4,5 jaar oud & L1 dressuur. We zaten 'n beetje in 'n dipje, maar... we zijn er ook weer bijna uit ^^
Verder heb ik denk ik niet zoveel te melden. Behalve dan dat ik nu dus alleen nog maar Alicia speel. xd Later komen er nog wel meer bij denk ik ^^
Wel, mocht iemand nog vragen hebben, dan kan hij/zij die nog stellen ^^ Weet wel dat ik pincodes/wachtwoorden/etc. niet vertel
Draco Malfoy
Aantal berichten : 48 Punten : 5183 Registratiedatum : 07-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Daar! *Wijst naar een doos*
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 16 Jaar Partner: -
Onderwerp: Re: BOOOOH!! *AAAAAAAAAAARGH* Muwhahah wo nov 10, 2010 10:42 am
Een saxofonist =D Speel(de) ik ook. Ik had alleen niet genoeg tijd meer >< Ik heb hem voor kort uitgeleend aan een meisje die het wil bespelen en krijg hem weer terug als ze een eigen heeft ^^
Ik zit/zat ook op het paardenspel, alleen niet bepaald actief omdat ik moet posten en leren en werken en *raakt adem kwijt* en nog veel meer dingen. En ik zit maar op het havo O.o
Voor de rest ben ik 1 jaar jonger en op 24 April jarig >3 Ben je erg goed in duits?? (AA)
Nou ja voor de rest welkom en veel plezier op deze RPg blablabla.. Het gebruikelijke je kent het wel xD
Hogwarts Afdeling: Leeftijd: Iets van 100? Partner: x
Onderwerp: Re: BOOOOH!! *AAAAAAAAAAARGH* Muwhahah wo nov 10, 2010 5:23 pm
TESSAAAAA *danst* ;D Hallooo &welkom enzoo :')
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5410 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Onderwerp: Re: BOOOOH!! *AAAAAAAAAAARGH* Muwhahah wo nov 10, 2010 6:22 pm
Halloooooo, *eventussendoor*PERKIIEE, je hebt die geweldige smiley erbij geplakt . Me love you, maar vooral die smiley. Maaaar; WELKOM TESSAA ;D. Leuk dat u er bent.
Severus Sneep
Aantal berichten : 32 Punten : 5167 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Voederbak van Pluisje
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 38.. dat is ie echt Ö Partner: ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie*
Onderwerp: Re: BOOOOH!! *AAAAAAAAAAARGH* Muwhahah wo nov 10, 2010 11:51 pm
DAHAHA DUITS! Willkommen! Duits-communicatie? Dat is zo erg *denkt aan Mao* Hagrid.. tissue.. nu ;-;
Alicia Spinet
Aantal berichten : 6 Punten : 5136 Registratiedatum : 07-11-10