Onderwerp: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:04 pm
Haaaaaaaaaj iedereen Mijn voornaam is Sel. Ben 13 jaar oud. Heb 5 vissen en ze zijn eng... XD Verder zijn mijn hobby's : Anime kijken, Manga lezen, (Manga) tekenen, en vooral fantasie en emotionele verhalen schrijven Me lievelingsdieren zijn vooral : wolven. :3 Ik hoop dat ik het hier leuk ga hebben
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5413 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:07 pm
Halloo Sel ;D. Leuk dat je je hebt aangemeld, welkom in de - nog kleine - Hogwarts-familie! Ben je nu specifieke anime aan het kijken?
Nodig al je RPGvrienden uit en help ons de familie uit te breiden! Groetjes, Hagrid.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Wil je ze in RPG vorm stellen, dan kan dat ook bij Hagrids huisje. Gewoon een bezoekje brengen om je tanden te breken aan wat zelfgebakken koekjes; aáaltijd welkom ;D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:09 pm
Jaaa ik kijk momenteel Wolf's rain
Verder heb ik ook nog Elfen Lief gekeken, en Vampire Knight
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5413 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:10 pm
Aah, Wolf's rain moet ik ook nog zien. Elfen ben ik volgens mij mee begonnen maar nooit afgemaakt... Vampire Knigt... is dat met Zero? ;D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:11 pm
Jaaa, das met super coole lieve sexy Zero Man.. die gast is cool Elfen Lied is best wel depri, dus miss begrijp ik wrm je hem niet hebt afgekeken xD En ik raad je Wolf's Rain echt aan!
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:12 pm
AAH, wel gezien dan. Tjaa, beetje cliché verhaal maar wel grappig om te kijken. Elfen Lied is wel moordlustig, gruwelijk en leuk xD. Wil het eigenlijk nog afkijken... eerst de tijd er maar voor vinden... ;D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:13 pm
Idd Je hebt wel de tijd nodig om al die anime's te kijken. Tis hier best nog wel leeg... Nieuw geopend?
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:14 pm
Ja het is nog best wel leeg ja... *moppert* De site is nog behoorlijk nieuw, als je bekijkt wanneer we hem open gegooid hebben. Daarom moeten we voor elkaar zien te krijgen leden te werven
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:15 pm
Yeey Hoeveel actieve leden zijn er dan momenteel?
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:16 pm
Niet zo heelveel... iedereen probeerd het goed, maar de admin en ik hebben het ook druk met school etc. Maar Cho, Owen, Hermelien etc. zijn wel actief :]
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:18 pm
Coooliee Oeelieee Let niet op mij.. xD Ben een beetje weird.. xD Heb ene droge vage humor Moet mens eventjes aan gewent raken.. xD Trouwens, kzie dat de leerlingenkamers nog niet zijn gemaakt Mag ik die van Ravenklauw maken?
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:29 pm
Maakt niet uit, iedereen hier is niet geheel 100% De leerlingen kamers zijn er al. Moet je op leerlingenkamerst drukken onder het kopje Zweinstein en dan zie je kopjes staan met de kamers :]
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hallo iedereen :D do nov 25, 2010 11:33 pm
Oei, wat dom van me.. Die zag ik niet :$ Ben blij dat ik gastvriendelijk (wauw wat een woord.. xD) word ontvangen Ben hier echt blij mee
Ola Sel =D Ik ben dus Cho, real name Nadine. Leuk dat je anime kijkt, ik heb er nu niet echt tijd voor T-T Maar we gaan met z'n allen Hogwarts op stelten zetten en deze RPG doodgooien met leden!
[op een positieve manier natuurlijk :'D]
Hagrid Moderator