Hogwarts Afdeling: Leeftijd: Iets van 100? Partner: x
Onderwerp: Lay out omgegooid ^.^ za nov 27, 2010 4:06 pm
Hallloóoo
Zoals jullie wel zien is het hele lay out veranderd =D Ik vroeg me af wat jullie ervan vonden?
Maar ik had nog een belangrijkere vraag, namelijk een vraagje om hulp :') Ik ben namelijk opzoek naar plaatjes die ik kan doen bij alle kopjes, maar kan niet alles vinden. Dus als jullie nog iets in jullie bestanden hebben staan, of zomaar iets tegen komen post het dan alsjeblieft hier (:
Of vinden jullie een ander plaatje beter geschikt voor een kopje, ook gewoon zeggen ! ajb :')
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lay out omgegooid ^.^ za nov 27, 2010 4:12 pm
De lay-out is echt fantastisch geworden Ik schrok wel een beetje toen ik me weer inlogde Alleen kan ik je denk ik niet zo veel helpen.. Ben niet erg goed in afbeeldingen en all that stuff... Sorry
Onderwerp: Re: Lay out omgegooid ^.^ za nov 27, 2010 4:13 pm
Haha ja xD Het zal wel even wennen worden voor iedereen :') ben er zelf onderhand nu wel aan gewend o.o Werk er nu toch al zo'n ander half uur mee namelijk XD maargoed, mooi dat je 't leuk vind ^.^ !
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lay out omgegooid ^.^ za nov 27, 2010 4:19 pm
Yeey, dat word inderdaad weer eens wennen ^^ wacht, ander half uur... O_O Respect dat e het nog hebt kunnen doen Ik zou allang al geïrriteerd zijn geraakt en het hebben opgegeven. Proficiat
Onderwerp: Re: Lay out omgegooid ^.^ za nov 27, 2010 4:22 pm
Dankje Tjah, het is nogal veel werk plaatjes zoeken, plaatjes knippen (eventueel ook nog bewerken) & dan ook nog is in dat forum gedoe proppen :') Daarvoor nog even alles veranderd wat me niet beviel aan dit thema etc etc xD Maarja, komt wel goed, het einde is in zicht !! maar ik ga nu even wat eten xD ik heb wel pauze verdiend ^.^
Hogwarts Afdeling: Ravenklauw Leeftijd: 15 [3e jaars] Partner: Past, present and future hasn't made me fall in love yet.
Onderwerp: Re: Lay out omgegooid ^.^ za nov 27, 2010 4:24 pm
Het is echt heel mooi geworden hoor Perkie =D Ik zal nog even kijken of ik plaatjes kan vinden, maar ik weet niet precies wat je zoekt. Die pauze heb je idd wel verdient ghehe =']