Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Altijd al nieuwsgierig naar Magie geweest? Het Onverklaarbarie en mysteries? Betreed hier de wereld van Harry Potter, maar dan wel op jou manier
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kragel is mijn naam

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kragel

Kragel


Aantal berichten : 14
Punten : 5145
Registratiedatum : 19-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In je versleten tuinbroek

Hogwarts
Afdeling:
Leeftijd: Vergeten
Partner: Een vuile zakdoek

Kragel is mijn naam Empty
BerichtOnderwerp: Kragel is mijn naam   Kragel is mijn naam Icon_minitime1ma apr 19, 2010 8:58 pm

Een beetje grommend loopt Kragel in de keuken rond en commandeerde hier en daar wat andere huiselven. Waarom luisterde sommige van die verdomde wezens niet, denkt hij bitter en moet de neiging om een pollepel naar een van de wezens te gooien onderdrukken. Hier en daar werpt hij zijn blik op de gerechten die klaar worden gemaakt. 'Kom op! Het middagmaal begint over een half uur. En geloof mij, je wilt niet op je geweten hebben dat het prakkie waar jij verantwoordelijk voor bent niet op tijd op tafel staat!' roept hij geïrriteerd en loopt door, zijn handen op zijn rug gevouwen. Zijn wijze ogen ontkomen niets.

Kragel, een huiself appart. Hij werkt net zoals alle huiselven op Zweinstein in de keukens, waar hij negen van de tien keer de lakens uitdeeld. Ook loopt hij vaak door het kasteel heen, gewoon op zoek naar wat vermaak. Het is een huiself, ver in de volwassenheid. Maar noem hem nooit oud, dan kan het zijn dat hij behoorlijk geïrriteerd kan raken. Hij is in dienst van Zweinstein, draagt hierbij het aangeboren respect naar stokdragers maar wil nog wel eens binnensmonds iets mompelen met het idee dat niemand het hoort.
Hij heeft af en toe een raar gevoel voor humor, maar respecteerd andere met een leuk gevoel voor humor. Op de een of andere manier kan hij het heel goed vinden met de Wemel tweeling. Als hij kan, en als het niet tè veel tegen de regels ging, helpt hij ze soms met hun grappen. Maar vaak loopt hij alleen op de gangen na te denken over van alles en nog wat. Net zoals veel huiselfen draagt hij een soort van stoffen plunje zak, die een beetje vol met vlekken zit. Hij probeerd hem wel te wassen, maar in de keuken heeft het soms geen zin, als alles toch weer vies wordt door het koken.
Als je aardig tegen hem doet, doet hij dat ook tegen jou (natuurlijk zal hij nooit boos worden, ze blijven stokdragers). Goed advies nodig, en Hagrid niet in de buurt, misschien kan hij je - op een nogal chaggo en vage manier - helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kragel is mijn naam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Het ministerie van Toverkunst :: Personages-
Ga naar: