Hogwarts Afdeling: Ravenklauw Leeftijd: 15 [3e jaars] Partner: Past, present and future hasn't made me fall in love yet.
Onderwerp: Mijn beurt =D vr nov 26, 2010 2:48 pm
Ja, ik verveel me, dus ik dacht; waarom stel ik mezelf niet even voor? =']
Ik ben dus Nadine, ik ben 14 jaar oud. [21 September 1996] Ik zit nu in HAVO 3. Mijn hobberds zijn tekenen, schrijven, dagdromen [ben ik erg goed in O.o] en stripverhalen maken. Ik wou eerst een Harry Potter fanfic schrijven, maar dat lukte niet echt en ik wou graag iets origineels, en ik denk dat ik al iets heb gevonden =']. Maarja, ik heb een overvloed aan fantasie, wat sommigen onwijs irritant vinden, en ik ben dol op filosofie & geschiedenis. Mijn interesses liggen dan ook bij kolonisatie, indianen, en andere bijzondere cultuurgemeenschappen. Wow, een formeel woord O.o Zoals je wel kunt lezen ben ik erg oversmiled en ik heb echt héél droge humorloze humor ='] Em... Ik ben fan van Disney Classics [je mag me nu kinderachtig vinden]. Mijn stripverhalen & grootste verhalen op een rijtje:
- Amée [stripverhaal] - Lan 1 + 2 [verhaal] - Broeder Oorlog [verhaal] - Brave Horse [verhaal] - De Dondervogel [verhaal] - Unique, sideways of life [stripverhaal]
Verder heb ik nog 1000 onafgemaakte halve verhalen. De Dondervogel en Brave Horse zijn indianenverhalen, en met sommige ben ik ook nog lang niet klaar x] Nieuwsgierig? Pb me en ik wil je wel een stukje sturen etc. En je mag commentaar geven =D
Ik ben fan van:
- Harry Potter - Disney Classics - Cultuurwetenschap - Jackie Chan - Peperclips O.o
Nja, dat was ikke =]
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5413 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Eindelijk een medeschrijver die ook met halve verhalen komt
Ook ooit een fanfic geprobeerd te schrijven maar had geen zin om verder te gaan (AA) Ik begin het een beetje eng te vinden aangezien ik we wat overeenkomsten heb met jouw hobby's en andere dingies O.o
Maar goed ik ga je onnodig welkom heten op deze site
Hogwarts Afdeling: Ravenklauw Leeftijd: 15 [3e jaars] Partner: Past, present and future hasn't made me fall in love yet.
Onderwerp: Re: Mijn beurt =D za nov 27, 2010 1:11 pm
Jep =] Ik heb gister Hp and the Half-Blood prince gezien op de laptop. Best erg, ik had die nog nooit gezien O.o
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mijn beurt =D za nov 27, 2010 1:12 pm
Ik schrijf niet echt Fanfic maar echt meer verhalen die ik zelf bedenk. Ben momenteel bezig met een verhaal over een arme zielige Half-wolvin meisje heel tragisch Maar leuk dat er mensen zijn die ook schrijven En Cho, ik verwelkom je, ook al ben jij eerder op deze site dan ik.. xD
Hogwarts Afdeling: Leeftijd: Iets van 100? Partner: x
Onderwerp: Re: Mijn beurt =D za nov 27, 2010 1:59 pm
Gegroet Cho-Owen-geval En zoals Hagrid al vermeld had DISNEEEYY :'D ! je bent gelijk helemaal goedgekeurd ik vergeef je 't zelfs dat je HP & the half-blood prince nog nooit gezien had :3 (moet je naagaan)
Enneuh, eigenlijk ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar een stukje verhaal van je dat je aan 't schrijven bent? (:
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mijn beurt =D za nov 27, 2010 2:01 pm