Aantal berichten : 71 Punten : 5410 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Onderwerp: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:01 pm
Nou, de titel zegt het al. Eigenlijk is er geen RPGsite met een onzing topic, waar je de meest belachelijke dingen die je bijvoorbeeld vandaag hebt mee gemaakt in kan gooien. Heb je net je grote teen gestoten, meld het hier! Irritaties door een leraar, uit hier het hier! Gewoon zin om iets te zeggen, een liedje te zingen of iets dergelijks, je raad het al; MELD HET HIER!
Hogwarts Afdeling: Leeftijd: Iets van 100? Partner: x
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:09 pm
Aháaa, tatakai En wie was u daar? ^.^
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5410 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:09 pm
Tatakai Sekaaaai, beetje uitgestorven ja :3
SSA *juigt*, ook een hele gezellige en leuke site! En natuurlijk Hogwarts, hoewel we de familie nog wat moeten uitbreiden
Alice
Aantal berichten : 12 Punten : 5145 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Muwahahaha >:D Je de kast onder de sokken
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: 16 jaar Partner: -
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:10 pm
Yoruichi ^^ maar was niet zo actief daar in de RPG zelf was meer bezig met het helpen van de opbouw van de site. Ow WS natuurlijk xD was helemaal vergeten -.-'
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:15 pm
Hogwarts Afdeling: Leeftijd: Iets van 100? Partner: x
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:17 pm
Mensjes, ik ga even aan mijn huiswerkjes. Dadaaag x
Alice
Aantal berichten : 12 Punten : 5145 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Muwahahaha >:D Je de kast onder de sokken
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:20 pm
Haha oke die gast met die hoed xD Na had niet veel inspiratie toen ik bezig was met TS gewoon omdat er veel regels waren enz en je goed moest opletten. Al was ik ook de gene die meestemde met alle regels. xD
Zucht ja het was terug wil ik posten loopt me laptop vast ben ik me post kwijt T.T en hij was erg lang maar heb geen zin om hem weer opnieuw te schrijven -.-
Oe veel plezier dan ik moet eigenlijk ook leren maar heb echt geen zin.
Ik had trouwens gister nog een idee voor deze rpg dacht toen zal morgen er is vragen wat ervan gevonden word kan ik er niet meer op komen T.T
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:23 pm
Hahaha, ja die gast met die hoed *proest*. Hij was wel een leuk karakter *zucht*... Ja ál die regels... op ten duur zat ik zo van; ja dahaag, krijg je nog iets van creatieve vrijheid?
Huiswerk... al af *juigt*
Da's.. érg vervelend. Thank god dat deze laptop niet zo gauw meer vast loopt :3 Aah, kom op! Zoek die grijze massa af, misschien komt u het idee nog tegen! SChrijf het volgende keer op? ;D
Alice
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:27 pm
Hagrid schreef:
Hahaha, ja die gast met die hoed *proest*. Hij was wel een leuk karakter *zucht*... Ja ál die regels... op ten duur zat ik zo van; ja dahaag, krijg je nog iets van creatieve vrijheid?
Huiswerk... al af *juigt*
Da's.. érg vervelend. Thank god dat deze laptop niet zo gauw meer vast loopt :3 Aah, kom op! Zoek die grijze massa af, misschien komt u het idee nog tegen! SChrijf het volgende keer op? ;D
Ja vond het zelf op een gegeven moment ook echt veel worden maar het was niet mijn RPG en er waren al veel regels voordat ik Mod werd.
Jij blij xD moet nogsteeds beginnen aan die 50 Blz voor dinsdag
Mijne doet het anders nooit tot vandaag T.T was een post van iets meer dan 1000 woorden T.T Kreeg inspi toen ik natuurlijk net in bed lag -.-
Grr echt nu kom ik er niet meer op echt irritant *kom op Denk*
@edit: ik ga moet nu weg!
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 3:34 pm
Aahaa, nou ik heb het geluk dat ik hier mod mag zijn *doet een dansje*
Hahaha, als ik jou was zou ik opschieten voordat je die vijftig bladzijdes niet af krijgt xD
aarg, dat ken ik. Soms doe ik opstandig en start ik stiekem mijn laptop weer op xD. Inspi is iets zeldzaams en moet gekoesterd worden. Amen.
KOM OOOP *helpt*
Hermelien
Aantal berichten : 35 Punten : 5170 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : In de reflectie van jouw bril.
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 4:29 pm
*jumpsupanddownandupanddown*
Halloooooo hier nog iemand die heel hyper is. :3
Ik speel verder nog op SSA en Demi-God.
En de makers van dezee RPG zijn cooooooolll net als de kerstman
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 4:38 pm
Hahaha, dank je Hermelien. Nu weet ik ook weer hoe cool de kerstman is *proest*
Ga aan je huiswerk miep (a)
Severus Sneep
Aantal berichten : 32 Punten : 5167 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Voederbak van Pluisje
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 38.. dat is ie echt Ö Partner: ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie*
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:16 pm
HellooOOoooo
Ik haat Duits ;-; vooral op zondag
>_> Ik ga maar eens in bad
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:17 pm
SAFFIIEEE ;D ik bedoel; Professor Sneep...
Aaah, nog steeds niet alles uit uw koppie geleerd? Hoe komt het dat u niet online bent op msn Ö Succes! Verdrink niet, vergeet uw kleding niet, en badeend natuurlijk
Severus Sneep
Aantal berichten : 32 Punten : 5167 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Voederbak van Pluisje
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 38.. dat is ie echt Ö Partner: ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie*
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:20 pm
HellooOooo
Nou.. daarom dus ;-; Omdat ik het erin probeer te stampen en uw gestalk afleid ;D
Ik ga in bad leren. Met een plastic hoesje om mijn leerblaadje heen Dx
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:21 pm
aaAAH. Zit wel wat in :3 Nou, dan is dit wel officieel het bewijs dat ik mijn Stalker-taak volbreng *doet een dansje*
NOOOOO's... Ellie is Dood *kruipt in hoekje*, bagger Light...
Severus Sneep
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:24 pm
duhurr dat ik u toch gezegd Soort van ;D *likt aan XXL Chupa chup lolly*
;-; Ik wil Light dood Niet L. L is hip.
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:26 pm
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO's... u heeft een lolly *pakt eigen lolly* Lekker puh.
Ja inderdaad. Bagger Light. L is gewoon cool, met zijn spastische obsessie voor lekker eten ;D. Niet eerlijk *raakt in depressie*
Severus Sneep
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:30 pm
:3 In de film gaat Light wel eerder dood. Maar daarna heeft L nog 20 dagen te leven.. Dx *zucht*
Oei se maar ik ga maar eens in bad anders krijg ik met de koekepan als ik ongewassen aan tafel schuif enzo ;3
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:32 pm
Nou, als de serie afgelopen is ga ik die film kijken. Heb jij een goeie link?
Haha, ik ruik je hier. Ga maar snel :3
Ginny Wemel
Aantal berichten : 7 Punten : 5341 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Het nest