Onzin Topic
+15 Kragel
Owen
Cho
Voldemort
Rosalie
Minou.
Alicia Spinet
Draco Malfoy
George Wemel
Ginny Wemel
Severus Sneep
Hermelien
Alice
Perkamentus
Hagrid
19 plaatsers
Auteur Bericht Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71Punten : 5410Registratiedatum : 17-04-10Leeftijd : 29Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*Hogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : Onbekend Partner : x Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:52 pm NIKKIIII, oohja da's waar ook Ö. Lis had gezegt dat u Death Note fannetje was :3. L is coowl.
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Perkamentus Beheerder
Aantal berichten : 54Punten : 5407Registratiedatum : 17-04-10Woonplaats : ZuidHollandHogwarts Afdeling : Leeftijd : Iets van 100? Partner : x Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:56 pm Damn, ik mis gelijk alles hier ö Ik haat het dingen niet te kunnen vinden op het beheerderspaneel ¬¬ maarja, ik kan rain dingen weer vragen ;D bizar hoeveel zij weet namelijk lang genoeg geleden dat ik haar heb gebombadeerd met vragen kan ik weer een nieuwe bombadeersessie doen.
Severus Sneep
Aantal berichten : 32Punten : 5167Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 31Woonplaats : Voederbak van PluisjeHogwarts Afdeling : Zwadderich Leeftijd : 38.. dat is ie echt Ö Partner : ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie* Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:57 pm Ik heb voor u gekeken Hagrid-miep
Er zijn nu drie films in totaal
ook een paar OVA's ;D
De eerste kan ik alleen vinden met megavideo en ik kan u zeggen dat het verpoept is om daarmee te kijken T_T
Death Note II: The Last Name :3
Death Note III: Change the World (links naar videoparts staan onderaan)
Ginny Wemel schreef: OMG. Ö JIJ TOEVALLIG EEN MEDE L-OBSESSED PERSOON? :w00t: Al een paar jaar 8D
He?
Maar nu duik ik het bad in heurr :3
Ginny Wemel
Aantal berichten : 7Punten : 5341Registratiedatum : 17-04-10Leeftijd : 28Woonplaats : Het nestHogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 14 Partner : Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 5:59 pm Heu... ik kan smiley's toevoegen..? O.o
Hmzz. Ik moet Scheikunde leren, dus daar kan ik nu maar beter aan beginnen
Perkamentus Beheerder
Aantal berichten : 54Punten : 5407Registratiedatum : 17-04-10Woonplaats : ZuidHollandHogwarts Afdeling : Leeftijd : Iets van 100? Partner : x Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 6:00 pm Ginny Wemel schreef: Yeah. Onzintopic :la: Lang leven de revolutie ;D [size=55]Lisanne, voeg als de donders wat leuke smiley's toe.[/size] HOE MOET DAT? Ö ??
? ???? ??
? ??? oh, nik. Doe dat dan even? <3
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71Punten : 5410Registratiedatum : 17-04-10Leeftijd : 29Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*Hogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : Onbekend Partner : x Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 6:02 pm Haha, ach zolang we Rain hebben komt alles goed ;D. DANK U SNEEPPERT! Heb ik die dingetjes ook gelijk weer tussen mijn favorieten staan
Perkamentus Beheerder
Aantal berichten : 54Punten : 5407Registratiedatum : 17-04-10Woonplaats : ZuidHollandHogwarts Afdeling : Leeftijd : Iets van 100? Partner : x Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 6:13 pm He poepsols hoe doe je dat First topic message reminder nou weer weg? ¬¬
Hermelien
Aantal berichten : 35Punten : 5170Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : In de reflectie van jouw bril.Hogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 14 Partner : Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 6:19 pm *gaat bovenop een comuterstoel die dat eigenlijk niet kan hebben los op een liedje met een hele rare tekst*
Tuurlijk is kerstman cool.
Maar he even... wie van jullie ken ik allemaal? Van SSA(hier ben ik Mystralic) en van HT(hier was ik donnygirl, zoek diep in je geheugen xD)?
Of als jullie je mij niet meer herinneren... wie zijn jullie op deze spellen?
Ginny Wemel
Aantal berichten : 7Punten : 5341Registratiedatum : 17-04-10Leeftijd : 28Woonplaats : Het nestHogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 14 Partner : Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 6:28 pm Op SSA zit ik niet, maar op ht ben ik ..nikietje.. :'D En welke spellen bedoel je nog meer? O.o
Hermelien
Aantal berichten : 35Punten : 5170Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : In de reflectie van jouw bril.Hogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 14 Partner : Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 6:30 pm Ginny Wemel schreef: Op SSA zit ik niet, maar op ht ben ik ..nikietje.. :'D Dat was het wel zo'n beetje. :3
Nope... not in my memories. Herken jij mij? Nee zeker xD
George Wemel
Aantal berichten : 11Punten : 5348Registratiedatum : 17-04-10Leeftijd : 29Woonplaats : Onder je bed ;DHogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 16 Partner : Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 6:37 pm @niksel & donna Wees gerust, via mij kennen jullie elkaar *wiebelwenkbrauw*
Hermelien
Aantal berichten : 35Punten : 5170Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : In de reflectie van jouw bril.Hogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 14 Partner : Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 6:44 pm Huh okee Lis. Ben jij dé Nikki? Dan heb ik heel wat verhalen over je gehoord. *wiebelwenkbrauw terug* Of heet je Nikita en ben ik nu officieel een sukkel? :')
Severus Sneep
Aantal berichten : 32Punten : 5167Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 31Woonplaats : Voederbak van PluisjeHogwarts Afdeling : Zwadderich Leeftijd : 38.. dat is ie echt Ö Partner : ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie* Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 7:00 pm He wat vind ik babyshampoo altijd zo leutig ruiken
Ginny Wemel schreef: Op SSA zit ik niet, maar op ht ben ik ..nikietje.. :'D Jij zit niet op SSA? o__o
Schaamt u! Dx
Hermelien
Aantal berichten : 35Punten : 5170Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : In de reflectie van jouw bril.Hogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 14 Partner : Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 7:01 pm Severus Sneep schreef: Jij zit niet op SSA? o__o Schaamt u! Dx SSA was mijn eerste RPG sinds 2 jaar :3
Alice
Aantal berichten : 12Punten : 5145Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : Muwahahaha >:D Je de kast onder de sokkenHogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 16 jaar Partner : - Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 7:01 pm aaahh ben terug maar moet nu echt echt aan die 50 Blz. beginnen anders kan ik me diploma niet eens halen T.T Bah heb er echt geen zin in T.T
Ginny Wemel
Aantal berichten : 7Punten : 5341Registratiedatum : 17-04-10Leeftijd : 28Woonplaats : Het nestHogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 14 Partner : Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 7:26 pm Hermelien schreef: Huh okee Lis. Ben jij dé Nikki? Dan heb ik heel wat verhalen over je gehoord. *wiebelwenkbrauw terug* Of heet je Nikita en ben ik nu officieel een sukkel? :') Dé Nikki?
*kijkt wantrouwig Lis' kant op* Lisanne, wat klets jij allemaal achter mijn rug? Hmmz... Verhalen? ¬¬ verdacht...
EN IK SCHAAM ME NIET
Hermelien
Aantal berichten : 35Punten : 5170Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : In de reflectie van jouw bril.Hogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 14 Partner : Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 8:30 pm Hahaa. Geen rare verhalen hoor
Alleen maar dat je *irritante beep* goed kan tekenen
Severus Sneep
Aantal berichten : 32Punten : 5167Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 31Woonplaats : Voederbak van PluisjeHogwarts Afdeling : Zwadderich Leeftijd : 38.. dat is ie echt Ö Partner : ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie* Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 8:47 pm Ik moet nog zoveel leren Dx Maarja.. Waar zal ik eens gaan posten met Sneep zodra ik eraan toekom? :'3
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71Punten : 5410Registratiedatum : 17-04-10Leeftijd : 29Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*Hogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : Onbekend Partner : x Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 9:08 pm
Alice
Aantal berichten : 12Punten : 5145Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : Muwahahaha >:D Je de kast onder de sokkenHogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 16 jaar Partner : - Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 9:35 pm Zo hehe heb eindelijk gepost al is het niet de post die ik eigenlijk wilde posten xD
Maja boeiend.
Heb al 10 Blz af van de 50 nog 40 tegaan
Draco Malfoy
Aantal berichten : 48Punten : 5183Registratiedatum : 07-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : Daar! *Wijst naar een doos* Hogwarts Afdeling : Zwadderich Leeftijd : 16 Jaar Partner : - Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 11:26 pm *Perst zich als nieuwelingetje ertussen*
Alice! Was jij op Tatakai Sekai Yoruichi o.O
Ik was Kisuke daar (A) En Nowaki
Op Anime ben ik de machtige Mod Kira
Nou ja. op Ws sta ik beter bekend als Dwyer, Lune, Jenice, Nowaki en al die andere shit xD
--
IK HEB ZIN IN MORGEN!
Alice
Aantal berichten : 12Punten : 5145Registratiedatum : 06-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : Muwahahaha >:D Je de kast onder de sokkenHogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 16 jaar Partner : - Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 11:30 pm Dwyer schreef: *Perst zich als nieuwelingetje ertussen* Alice! Was jij op Tatakai Sekai Yoruichi o.O Ik was Kisuke daar (A) En Nowaki Op Anime ben ik de machtige Mod Kira Nou ja. op Ws sta ik beter bekend als Dwyer, Lune, Jenice, Nowaki en al die andere shit xD -- IK HEB ZIN IN MORGEN! Yup, dat was/ben ik xD naja het is zowat uitgestorven jammer genoeg T.T
KISUKE!!
[volgensmij had ik ooit een keer jou dan een PB gestruurt om een of ander iets xD] Kira
xD
T.T ikke niet heb toetsweek T.T
ben al op de heft
Draco Malfoy
Aantal berichten : 48Punten : 5183Registratiedatum : 07-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : Daar! *Wijst naar een doos* Hogwarts Afdeling : Zwadderich Leeftijd : 16 Jaar Partner : - Onderwerp: Re: Onzin Topic zo nov 07, 2010 11:32 pm
Alicia Spinet
Aantal berichten : 6Punten : 5136Registratiedatum : 07-11-10Hogwarts Afdeling : Griffoendor Leeftijd : 16 Partner : Nope Onderwerp: Re: Onzin Topic di nov 09, 2010 9:36 am
Draco Malfoy
Aantal berichten : 48Punten : 5183Registratiedatum : 07-11-10Leeftijd : 29Woonplaats : Daar! *Wijst naar een doos* Hogwarts Afdeling : Zwadderich Leeftijd : 16 Jaar Partner : - Onderwerp: Re: Onzin Topic di nov 09, 2010 1:42 pm
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Onzin Topic
Onzin Topic