Onderwerp: Re: Onzin Topic di nov 30, 2010 4:57 pm
*smakt op drop/fruit-beertjes*
Goh zal ik ook weer eens mijn hoofd laten zien? Ik verveel me dus laat ik dat maar weer eens doen. Zelfs sommige mensen vervelen en dan pben of me met me willen rpgen en dan vervolgens inspiratieloze posts schrijven helpt niet. Helaas.
Gelukkig heb ik drop/fruit-beertjes om me gezelschap te houden
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: 70 years. Partner: -
Onderwerp: Re: Onzin Topic di nov 30, 2010 5:06 pm
Whaha ='D Drop/fruit beertjes zijn yummieee.
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5410 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Onderwerp: Re: Onzin Topic di nov 30, 2010 6:07 pm
*slaat Sneep door zijn kamer heen, springt bovenop hem* ZOOO, krijg je ervan! DURF JE WEL! Je snufferd hier opeens niet meer laten zien Ö. Nou, als u weer komt is alles weer goed :]
Koud...
Layla
Aantal berichten : 27 Punten : 5169 Registratiedatum : 09-11-10
Hogwarts Afdeling: Ravenklauw Leeftijd: 12 jaar Partner: geen
Onderwerp: Re: Onzin Topic di nov 30, 2010 7:15 pm
ach hou eens op!
Hermelien
Aantal berichten : 35 Punten : 5170 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : In de reflectie van jouw bril.
Onderwerp: Re: Onzin Topic wo dec 01, 2010 6:56 pm
Elloooo ik ben zwarte piet Nou eigenlijk was. Grote Danspiet, nog wel :'D
En dan krijg je als beloning chocololly
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5410 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Onderwerp: Re: Onzin Topic wo dec 01, 2010 7:27 pm
OOEEEH, chocololly <3
Oohja, Don; zaterdag moet Lis toch vroeg weg in de ochtend, heb jij misschien zin om dan 's middags met moi naar de stad te gaan? Even kijken of ik nog een leuke jurk kan vinden en anders gewoon winkeltjes plunderen?
Hermelien
Aantal berichten : 35 Punten : 5170 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : In de reflectie van jouw bril.
Onderwerp: Re: Onzin Topic wo dec 01, 2010 7:47 pm
Nou ehh... ik heb wel dansen :$ Maar dat komt eigenlijk wel mooi uit, want dan kan jij tijdens mijn dansen jouw spulletjes thuis dumpen, en kom je daarna (rond 2 uur) naar de fluit, en dan fietsen we lekker naar de stad, zeer gezond
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic wo dec 01, 2010 7:51 pm
ROND 2u? D: Ik weet niet of we dan genoeg tijden hebben hoor . Zeg, komt eens online!
Hogwarts Afdeling: Ravenklauw Leeftijd: 15 [3e jaars] Partner: Past, present and future hasn't made me fall in love yet.
Onderwerp: Re: Onzin Topic wo dec 01, 2010 9:01 pm
Ik wil ook naar de stad >.< Maar dan word ik een ijsklontje =']
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic wo dec 01, 2010 9:02 pm
Arm schaap Des te meer reden om elke winkel in en uit te rennen? Vooral in dan...
Severus Sneep
Aantal berichten : 32 Punten : 5167 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Voederbak van Pluisje
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 38.. dat is ie echt Ö Partner: ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie*
Onderwerp: Re: Onzin Topic do dec 02, 2010 2:50 pm
Potvernondetjuu slaat ze me toch.
Gekke mensen in dit weer naar de stad. U liever dan ik ;D
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic do dec 02, 2010 4:40 pm
Maar dat doe ik omdat ik om je geef Sneepje :3
HET IS VAN GROOT BELANG! Moet nog een kertjuk vinden.... anders moet ik in mijn ondergoed mét hakken eronder naar het kerstgala op school. Lijkt me niet zo'n heel geslaagd plan *proest*
Hermelien
Onderwerp: Re: Onzin Topic do dec 02, 2010 5:18 pm
Nou ga jij lekker een kertjurk zoeken xD
Jaja we vinden nog wel even tijd... denk ik.
Oh ja en eh... Sneep? *kijkt met zielige oogjes* Heb jij inspiratietekort? :O Of vind je me gewoon een vervelend rotkind en heb je geen zin om met mij te RPG'en? xD Mag je ook zeggen hoor ^^
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic do dec 02, 2010 5:26 pm
Grom...
Hermelien
Onderwerp: Re: Onzin Topic vr dec 03, 2010 4:50 pm
Heel goed dat jij mij een vervelend rotkind vind Dat is mijn standaard reputatie
No way dat jij anoniem bent. Halloo met de helft van mijn vakken zit ik in de buurt van Elodie, die gaat je echt niet iedere keer SA-VA-DOR noemen. Veel te lang
Edit: Bovendien heb je mij op SSA zelfs verwelkomd met je eigen naam. Dus meneer, dat is echt compleet uw eigen schuld. Tenzij je nog niet wist dat ik Mystralic ben, dan weet je dat nu, en dan zal je nu ook wel begrijpen dat het je eigen schuld is
Severus Sneep
Aantal berichten : 32 Punten : 5167 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Voederbak van Pluisje
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 38.. dat is ie echt Ö Partner: ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie*
Onderwerp: Re: Onzin Topic vr dec 03, 2010 4:55 pm
OOH! oohhh zit dat zo
Voelde me al gestalkt Stond bijna op het punt hier niet meer terug te komen voor mijn eigen veiligheid Maar.. ooh.. Dan is 't goed he
Hermelien
Onderwerp: Re: Onzin Topic vr dec 03, 2010 4:57 pm
Ja je wist toch ook al dat ik Donna heette. Beetje oneerlijk als ik uw naam dan niet mag weten, niet? xD
Maar voor uw eigen veiligheid, zal ik er nu ook over ophouden.
Severus Sneep
Onderwerp: Re: Onzin Topic vr dec 03, 2010 5:01 pm
He? Wist ik dat u Donna heette? Ooh wacht.. ooh nee toch niet nevermind
Maarja maakt niet uit of u nu mijn naam wist of niet Nevertheless wordt ik toch voornamelijk alleen met dwaasje aangesproken door een giebelpersoon met de E. Zal u vast ook wel kennen
Hermelien
Onderwerp: Re: Onzin Topic vr dec 03, 2010 5:05 pm
Zomaar mijn naam vergeten. ZOMAAR! Terwijl je me zelf verwelkomd hebt op SSA! Ja ik verwacht dat je van alle 200-enzoveel mensen op SSA de naam kent, althans, van allen die u verwelkomd heeft op SSA. Tss.
Nee hoor, ik ben Don, Donna, DOONNNAAAAAHH, of in sommige, bijzondere gevallen, sukkel. :')
Severus Sneep
Onderwerp: Re: Onzin Topic vr dec 03, 2010 5:14 pm
O djeezus kreist zeg duizendmaal excuses Nonde Dus dat zit zo :3 Eén van de andere giebeltantes EN - even snel tussendoor, dingetje tussen u en mij - er word dus veel over mij geroddeld in uw lessen met persoon E?
>_O
dan ga ik eens een hartig woordje met haar spreken se 't schandaal
Hermelien
Onderwerp: Re: Onzin Topic vr dec 03, 2010 5:17 pm
Hahaha neehoor. Maar ik vraag gewoon wel eens wat dingen, over sommige RPG's, waar ze u van kent, hoe het hele verhaal gelopen is, hoe oud u bent, ehh... en af en toe, als een van ons met u RPG't, dan worden er wel eens dingen besproken. Maar daar mag u niks over zeggen gezien u geen meisje - of homo, althans denk ik O.o - bent, want dat is Girl Talk. Dat u het even weet.
-Oh en JA, ik kan heel goed uit mijn nek lullen en over onzin kletsen :'D-
Dus laat mijn lieve E'tje maar even met rust, want ze moet vanavond nog samen met L'etje bij mij logeren, en ik wil geen gillende meisjes met nachtmerries over u.
Hagrid Moderator
Onderwerp: Re: Onzin Topic za dec 04, 2010 11:54 am
E'tje hier. HALLOO LIEF DWAAAAASJE ;D. Hopelijk heeft u niet te veel last gehad van Donna gisteravond :]. Zowel, mag u haar dat gewoon zeggen.