Onderwerp: Re: Onzin Topic ma jan 10, 2011 6:52 pm
Ik hoop dat je het niet erg vind dat je een nichtje hebt
@Kragel: waarom denk je dat ik mijn oom niet aardig zou vinden?
Severus Sneep
Aantal berichten : 32 Punten : 5167 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Voederbak van Pluisje
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 38.. dat is ie echt Ö Partner: ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie*
Onderwerp: Re: Onzin Topic ma jan 10, 2011 7:08 pm
Nee hoor, vind het prima Zolang de mensen die over deze site gaan het ook geen probleem vinden 'fcourse
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5410 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Onderwerp: Re: Onzin Topic ma jan 10, 2011 7:19 pm
Is al goed, had eerst afgewacht omdat ik de achternaam al keek, maar zolang onze Sneeperd het niet erg vind is het goed.
Antwoord van Kragel [mhuahaha, ja ben ik ook ^^]; Noouu, aangezien Sneep een kinderhater is :. Volgens mij zelfs bij zijn eigen familie maar dat is mijn idee, onze SNeep hier kan natuurlijk een andere wending kan nemen ;D. Moet ik hierbij wel zeggen dat Sneep mijn favo karakter uit het boek is, dus dit is niets beledigends aan de ene kant
Onderwerp: Re: Onzin Topic ma jan 10, 2011 7:36 pm
Mijn favoriete personage uit de boeken en films is ook Sneep, maar daarna Tops, Ginny en Loena. Ook Anderling vind ik best geweldig. Daarom dus dat ik een personage wou die verband had met Sneepje.
Het gebeurd wel eens vaker dat mensen zich anders voor doen dan bij hun familie. Hoe dan ook vind Scarlet haar oom geweldig.
Severus Sneep
Aantal berichten : 32 Punten : 5167 Registratiedatum : 06-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Voederbak van Pluisje
Hogwarts Afdeling: Zwadderich Leeftijd: 38.. dat is ie echt Ö Partner: ... *denkt aan Lily* *raakt in depressie*
Onderwerp: Re: Onzin Topic ma jan 10, 2011 7:40 pm
Ik hoef er nog niet eens iets voor te doen of ik wordt al geweldig gevonden. Alan Rickman heeft Sneep ook geweldig neergezet. Kan me geen betere voorstellen :'D
Hagrid Moderator
Aantal berichten : 71 Punten : 5410 Registratiedatum : 17-04-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Sooomwhheeere, ooover the rainboóow *muziekje*
Hogwarts Afdeling: Griffoendor Leeftijd: Onbekend Partner: x
Onderwerp: Re: Onzin Topic ma jan 10, 2011 7:53 pm
ALAAAAAAAN *doet AlanRickman-dansje en sleurt sneep daarin mee*
Onderwerp: Re: Onzin Topic zo jan 15, 2012 2:22 pm
Hp is idd erg leuk, maar ik denk dat de meeste hier ondertussen een actiever forum hebben gevonden, waarschijnlijk eentje waar HP niet echt meer zo centraal staat (mezelf meegerekend). Als ik geen mails zou krijgen dat er ergens gepost is na mijn posts, dan had ik niet eens geweten dat er hier iemand nieuw was